Vi i ELS ønsker å sette ord på det som rører seg rundt oss. Dette kan være lokalt, men like godt internasjonalt. Dette kan være nyheter, kultur, faglige diskusjoner, eller bare noe som provoserer.
Gjennom denne bloggen så vil vi utfordre hverandres meninger og synspunkt. Her vil vi starte ulike "diskusjonstråder" som skal følges opp av hverandre gjennom kommentarer og ytringer. Målet er å kunne delta i ulike samfunnsspørsmål, lære seg å argumentere, "få blåst ut litt", i tillegg til alle temaer som berøres gjennom ulike fag. Gjennom dette så lærer elevene å kunne lese, vurdere, respondere på ulike innspill med saklig argumentasjon.
tirsdag 18. august 2009
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar